Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen.

Shoemakermen Oy
Firdonkatu 2
00520 Helsinki

0442081454
shoemakermen@gmail.com
1008883-5

Verkkokaupan tuotteita myy Shoemakermen Oy Y-1008883-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tuoteryhmät ovat:

  • Ovikyltit ja ovikolkuttimet
  • Postilaatikkokilvet
  • Henkilökilvet
  • Kiinteistökilvet
  • Muistokilvet
  • Lemmikkieläinkilvet
  • Lemmikkien pannat ja taluttimet
  • Avaimet ja niiden lisäosat
  • Kengän- ja Nahanhoitotuotteet
  • Nahkamaalit
  • Kengännauhat ja nauhalukot
  • Lompakot, kukkarot, kotelot
  • Lepolestit, pohjalliset ja tuet
  • Lahjatuotteet

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Shoemakermen Oy -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Shoemakermen Oy
Firdonkatu 2
00520 Helsinki

0442081454
shoemakermen@gmail.com
1008883-5

Puhelimitse palvelemme ma-pe 9-21.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Käytämme toimituksissa pääsääntöisesti Itellan (Posti) kuljetuspalveluita.

Suurin osa tilauksista toimitetaan tavallisina kirjelähetyksinä, joissa ei ole seurantaa ja tällöin emme voi selvittää tarkkaa aikaa, jolloin kirje olisi perillä. Toimitusaikaamme sisältyy tilauksen prosessointiaika 1-4 arkipäivää, jonka jälkeen tuotteet lähetetään asiakkaalle 4-8 arkipäivää..

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. Huomioittehan, että toimitusaikoihin voi vaikuttaa mahdolliset juhlapyhät/sesongit sekä tietoliikennehäiriöt, jotka saattavat viivästyttää lähetyksiä.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksen toimituskulut maksaa tilaaja. Palautettu tuote tarkistetaan ja maksettu summa palautetaan tilaajalle, mikäli tuote on jälleenmyyntikunnossa.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja tieto palautettavista tuotteista (lyhyt viesti)
pankkitilinumerosi

Palautusosoite:
Shoemakermen Oy

Mall Of Tripla

Firdonkatu 2B

00520 Helsinki

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos tuote on valmistettu kuluttajan ohjeiden mukaan tai kun se on muuten yksilöllinen. Kun tilaus on lähetetty meiltä, peruutusoikeus päättyy, sillä tuotteet valmistetaan yksilöllisesti asiakkaan toiveiden mukaan.

Meihin voi kuitenkin olla yhteydessä mikäli olet tyytymätön tilaamaasi tuotteeseen. Ensisijaisesti korjaamme virheen ja lähetämme sinulle uuden tuotteen. Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, voimme hyvittää osan tilauksesta tai koko tilauksen.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen shoemakermen@gmail.com.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.



Lahjakortti