Usein kysyttyjä kysymyksiä
Onko tilaukseni jo lähetetty? |
Pyrimme lähettämään tuotteet 1-4 päivän sisällä tilauksesta. Asiakkaillemme lähtee automaattisesti sähköpostiviesti, kun olemme käsitelleet ja lähettäneet tilauksen. Olemme yhteydessä asiakkaaseen, mikäli tilauksessa esiintyy suuria viiveitä. Huomioithan, jos valitset toimitustavaksi kirjelähetyksen (kirje postilaatikkoon) voi postin kulkuun vaikuttaa postinjakelun tietoliikennehäiriöt, viivästymiset, juhlapyhät tai sesongit. |
En ole saanut tilaustani? |
Pyrimme lähettämään tuotteet 1-4 päivän sisällä tilauksesta, mikäli tilaus ei ole saapunut 14 arkipäivän kuluessa, olkaa meihin yhteydessä joko sähköpostitse (shoemakermen@gmail.com) tai puhelimitse (0442081454). Helpottaaksesi tilauksen paikallistamista, tarkistattehan myös, että toimitusosoite on kirjoitettu oikein. Huomioithan, jos valitset toimitustavaksi kirjelähetyksen (kirje postilaatikkoon) voi postin kulkuun vaikuttaa postinjakelun tietoliikennehäiriöt, viivästymiset, juhlapyhät tai sesongit. |
Haluan perua tilauksen, mitä teen? |
Tilauksen voi peruuttaa olemalla meihin yhteydessä joko sähköpostitse (shoemakermen@gmail.com) tai puhelimitse (0442081454). Mikäli tuote on jo lähetetty, tulee asiakkaan lähettää tavarat takaisin viivytyksettä, jonka jälkeen palautamme kaikki saamamme suoritukset asiakkaalle. Mikäli tilattu tuote valmistetaan asiakkaan ohjeiden mukaan (personoitu tuote) ei tilausta voi peruuttaa, jos tuote on jo valmistettu. |
Huomasin kirjoittaneeni tekstin väärin, mitä teen? |
Ole meihin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä, jotta saamme kyltteihin oikeat tekstit. Nopeimmin yhteyden saa sähköpostitse (shoemakermen@gmail.com) tai puhelimitse (0442081454). |
En ole saanut tilausvahvistusta? |
Varmista ensin, että sähköpostiosoitteesi on oikein (yleisin syy tilausvahvistuksen puuttumiseen). Tarkistathan myös sähköpostin roskapostikansion, sähköpostintarjoajalla voi olla roskapostisuodatin, joka estyy tietyt postit. Mikäli nämä asiat on kunnossa, olkaa meihin yhteydessä joko sähköpostitse (shoemakermen@gmail.com) tai puhelimitse (0442081454). |
Onko teillä alennuskoodeja, joista voisin hyötyä? |
Seuraamalla meitä sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa ja Instagramissa, saat ajankohtaista tietoa käynnissä olevista kampanjoista sekä alennuskoodeista. Tarjoamme myös opiskelija sekä eläkeläisalennuksia, koodeilla Opiskelija ja Eläke. Nämä saat hyödynnettyä, kun lisäät ne ostoskorin Kampanjakoodi -kenttään. Yli 55€ tilauksissa kirjeposti on ilmainen. Kirjepostin vaihtoehtoa ei ole näkyvillä ostoskorissa mikäli tuotteet eivät makdu postilaatikkoon. |
Onko teillä fyysistä myymälää? |
Liikkeemme sijaitsee Pasilassa, ostoskeskus Mall of Triplan 1. kerroksessa. Tilauksen voi tehdä liikkeessämme, mutta kaiverrukset/merkkaukset eivät tapahdu toimipisteellämme, joten tilaukset voi noutaa muutama päivä tilauksen tekemisen jälkeen. |
Onko verkkosivuillenne rekisteröityminen pakollista, jotta voin tilata tuotteita verkkokaupastanne? |
Ei ole. Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme myös ilman rekisteröitymistä. |
Mitä hyötyä on asiakkaaksi rekisteröitymisestä? |
Rekisteröityessäsi asiakkaaksi uusien tilausten teko on nopeampaa, sillä osoite- ja muut yhteystieto kentät täyttyvät automaattisesti. Rekisteröityneenä asiakkaana voit myös seurata aikaisempia tilauksiasi. Rekisteröityminen on suositeltavaa erityisesti yrityksille, jotta tilausten seuranta on mahdollisimman helppoa, ja mahdolliset yritysalennukset saadaan linkitettyä suoraan tiliin. |